اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

 

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

 

اس ام اس جدید عاشقانه و عارفانه

اس ام اس لاوترکونی - اس ام اس عاشقانه نامزدی - اس ام اس عاشق شدن -اس ام اس جدید عاشقانه - قشنگترین اس ام اس های عاشقانه - اس ام اس عاشقانه و عارفانه ی جدید - متن های زیبای عاشقانه واسه اس ام اس - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس بوسه - اس ام اس عاشقانه ی معذرت خواهی - اس ام اس عاشقونه واسه دوستی - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس حسی و احساسی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس منت کشی - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس معشوقانه و عارفانه

 

ماچ...ماچ...ماچ...ماچ...ماچ........... فکر بد نکنی یه وقت! زبونم بند اومد،خواستم بگم ماچاکرتیم

 

اگر از تمام دنیا خسته شدی، به یاد قلبی باش که هرگز از تو خسته نمیشه

 

سازمان محیط زیست: از گلهایی که شکوفه نمیدن، خواهشمندیم حداقل پیام بدن

 

قبل از عاشق شدن بیاموز که چگونه در برفها راه بروی بدون اینکه ردپای از خود برجای بگذاری

 

غمگین و بی قرارم زخمی تر از زمانم وقتی تو را ندارم نفرین به هرچی دارم

 

زندگی سه چیز است: اشکی که خشک میشود، لبخندی که محو میشود، یادی که میماند و فراموش نمیشود

 

هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم را به یاد تو شاد کنم / بی تو دل من چون کلبه ای محزون است / با یاد تو این خرابه آباد کنم

 

 عاشق یکبار به دنیا میاد اما سه بار میمیره! وقتی یارشو با کسی میبینه، وقتی بفهمه اون دوستش نداره، وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه

 

من اگر دختر نفرین شده اندوهم، یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم، تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی، که فقط لایق آتش زدنی

 

آرامش یعنی همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که دوسش داری یه خونه ی گرم و راحت بدون همسایه داری

 

 

<> 
Google Groups
اشتراک در biasms
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد