اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های ناب و جدید عاشقانه و عارفانه

bia2sms.org دنیای اس ام اس های جدید

اس ام اس جدید - اس ام س عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عارفانه و عاشقانه - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس دلواپسی - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس عشقی - اس ام اس ابراز علاقه - اس ام اس دوست داشتن

وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است! او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنوند، پس حرف دلت را بگو

یادته بهم گفتی: چطور میشه تو خاطر تو موندگار شد؟ گفتم: یا دلم را بدست بیار یا اونو بشکن... ولی نمیدونم چرا دومی را انتخاب کردی! واقعا چرا؟

ماهی شده بود باورش تور اگه بندازن سرش میشه عروس ماهی ها شاه ماهی میشه همسرش ماهی نمیشد باورش تور اگه بندازن سرش نگاه گرم ماهی گیر میشه نگاه آخرش

در لحظه های با تو بودن، لحظه های بی تو بودن را نفرین میکنم و در لحظه های بی تو بودن، لحظه های با تو بودن را آرزو میکنم! من کجای لحظه هاتم؟ تو که اوج لحظه هامی

اگه کسی باعث زمین افکندن تو شد خدا هست دستتو بگیره و بلندت کنه، اما اگه فردی رو که زمینت زده زمین بزنه، دیگه کسی نیست کمکش کنه!

شب بهت پیام دادم که بگم دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره، اما دوست دارم و عاشقتم اندازه ی آسمونی که انتها نداره!

این اس ام اس را برای سه نفر بفرست: بهترین دوستت، عزیزترینت، نفست، حالا بشین فکر کن تو کدوم یکی بودی که این اس ام اس را برات فرستادم

حرف آخر، خدایا تنهام نذار، تو روزگار دل سنگی ها، میترسم از همه ی آدمها، منو ببخش بهم صبر بده تا تحمل کنم، بهم یاد بده که دیگه خطا نکنم، بهم یاد بده که دلمو برای هر گل پژمرده ای گلدون نکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد