اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه ی جدید

اس ام اس های عاشقانه ی جدید

اس ام اس جدید عاشقونه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عشقی جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس جدید جدید - سایت اس ام اس عاشقانه - وبلاگ اس ام اس عاشقانه - اس ام اس دلتنگی جدید - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس محبت و ناز کردن - اس ام اس خداحافظی عاشقانه

اس ام اس و کارت پستال عاشقانه

ترکم مکن ای عشق، من بی همزبانم / تنها تویی ای نازنین آرام جانم / اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد / دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

 

نمیدانم دگر که را باید صدا زد / این قلب را تا کی به طوفان بلا زد / من باغبان فصلهای انتظارم / تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم

 

دیشب از دلتنگیت بغض گلویم شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست / من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

 

تمام خنده هایم را نذر کرده تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا، عطر دستهایت، دلتنگی ام را به باد می سپارد.

 

کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند، در کنار هم باشند

جدیدترین و نابترین اس ام اس های عاشقانه و عارفانه

جدیدترین و نابترین اس ام اس های عاشقانه و عارفانه

اس ام اس جدید - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس محبت - اس ام اس واسه کسی که دلش شکسته - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس ناز و جدید عشقی - اس ام اس ابراز عشق و علاقه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس قهر و آشتی - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس خنده دار عاشقانه - اس ام اس عاشقانه و عارفانه - اس ام اس جدایی - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس تنهایی 

جدید و بروز

 

قدر چشم های تو را هیچکس ندانست جز عاشقت / اما خوب میدونم که این عشق هرگز نبوده لایقت / ترسم از روزیست که خواهی ترک مرا / دست بیداد فلک موجی زند بر قایقت

 

خیلی وفته چشمهایم از فکرت بارانیست / سالهاست دریای دلم از عشقت طوفانیست / دیگر کاسه ی صبرم لبریز از درد بی تو بودن / خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست

 

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی

 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی با وفا / کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی، بی قرارم بیقرار

 

چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست / با تو هیچ از خدا نمیخواهم / با تو بودن برای من دنیایست

 

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد / به مجنون و لیلا شدنش می ارزد / دفتر قلب مرا واکن و نامی بنویس / سند عشق به امضاء شدنش می ارزد / گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم / کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

 

خورشید مردد است، کمرنگ شده / به هر چیز که دست میزنم سنگ شده / انگار که حال و روز دنیا خوش نیست / شاید که دلت برای من تنگ شده؟

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا

اس ام اس های عاشقانه - اس ام اس عاشقونه ی جدید - اس ام اس عشقولانه ی امروز- اس ام اس دوری - اس ام اس جدایی - اس ام اس رفتن - اس ام اس نامردی عاشقانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس محبت - اس ام اس بوسه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس ناب و جدید - اس ام اس قهر و آشتی عاشقانه - اس ام اس جدید - بیا تو اس ام اس عاشقانه - دنیای اس ام اس عاشقانه - وبلاگ اس ام اس عاشقانه - سایت اس ام اس عاشقانه - یه گونی اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه

 

هیچگاه ویترینی نداشته ام تا دلم را در آن به نمایش بگذارم، در قامت یک فروشنده ی دوره گرد عاشق تو شدم، از این روست که تمام خیابان های شهر، عشق مرا میشناسند

 

میخوام به سردی شب هام بخندم / میخوام به پوچی فردام بخندم / وقتی میبینمت با دیگرونی / تو اوج گریه هام میخوام بخندم / میخوام داد بزنم تنهای تنهام / میخوام وقتی میگم تنهام بخندم

 

شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند، شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند، ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت / آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت

 

دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است / بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است

 

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده میکنن ولی اصلا نگاهت نمیکنند! سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

 

چنان عاشق چنان دیوونه حالم، که میخوام از تو از دل بنالم، هنوزم با همین دیوونه حالیم، به رنگم، صادقم، صافم، زلالم

 

دلی دارم در آتش خانه کرده، میان شعله ها کاشانه کرده، دلی دارم که از شوق وصالت، وجودم را ز غم ویرانه کرده

 

آرزوهاتو یه جا یادداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه، خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره چیزی که امروز داری دیروز آرزوشو داشتی

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عشقی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عاشقونه ی جدید - اس ام اس محبت آمیز - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس طنز آمیز عاشقانه - اس ام اس رمانتیک و عارفانه - اس ام اس عاشقانه و عارفانه - اس ام اس واسه عشقم - سایت اس ام اس عاشقانه - وبلاگ اسمس عاشقونه - دنیای اس ام اس - بیا تو اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

 

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایق خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم بود

 

با تو از خاطره ها سرشارم / با تو تا آخر شب بیدارم / عشق من دست تو یعنی خورشید / گرمی دست تو را کم دارم

 

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

 

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر، به سوی روزگار / عشق یعنی بی وفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار

 

یه آسمون محبت، یه کوله بار صداقت، یه دشت پر ستاره پر از گلهای لاله برای قلب صافت، هدیه به روی ماهت

 

خدا آنروز که دنیا را نهاده / به هر کس هر چه لایق بوده داده / به بلبل ناله ی مستانه داده / به طاووس جعبه شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده / به شیر هم قدرت مردانه داده / به من هم نازنینی چون تو را داده

 

سالها پرسیدم از خود کیستم؟ آتشم؟ شورم؟ شرارم؟ چیستم؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من، من بجز او نیستم

 

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی در دست بگیرند، دفتر سرنوشت را ورق زنند، خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود...

اس ام اس های عاشقانه و جدید عید نوروز

اس ام اس های عاشقانه و جدید عید نوروز

اس ام اس های عاشقانه ی جدید نوروز

اس ام اس عشقولانه واسه عید - اس ام اس نوروزی واسه عشق - اس ام ای جدید عاشقانه ی نوروز - اس ام اس تبریک عید واسه عشقم - اس ام اس عاشقانه ی تبریک عید - اس ام اس تبریک سال نو - اس ام اس رمانتیک تبریک سال نو - اس ام اس احساسی و زیبای تبریک سال جدید - اس ام اس تبریک سال جدید - اس ام اس تبریک سال - اس ام اس واسه عیدی گرفتن - اس ام اس سرکاری عید - اس ام اس خنده دار عید

 

نوروز هیچ عیدی برایم ارزشمندتر از حضورت نیست ..... عیدی ما فراموش نشه!

 

سال تحویل شد و من تمام دلتنگی هایم را به جای در آغوشم میکشم، چقدر جایت میان بازوانم خالیست، نوروز پیروز

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه های عاشقانه عیدی است برای تو، نوروز مبارک

 

برای عیدی امسالت یک سبد ستاره چیده ام تکه ای از ماه را و یک شاخه نیلوفر، سال تحویل میشود و من برایت لبخندی عاشقانه میزنم. بهترینم عیدت مبارک

 

شب را سپری میکنم و از تاریکی گریزی ندارم، میدانم روشنایی در راه است و فانوس چشمانت روشنی مهتاب به تن دارد. عشقم نوروزت مبارک

 

لحظه ای که سال تحویل میشه، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه، سال نو مبارک عزیزم

 

شیشه میشکند و زندگی میگذرد، نوروز میآید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت