اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس جدید - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس عارفانه و عاشقانه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس دوستی - اس ام اس قهر کردن - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس دلشکسته

دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم اما هیچکدوم تو نبودی اما وقتی به آخرین ستاره رسیدم، آروم بهم گفت: اون خوده ماهه تو هنوز دنبال ستاره ای؟؟

بخوایی نخوایی دوست دارم، بیایی نیایی منتظرم، بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام بذاری

میگن عاشقا، عشقشونو خوشگل می بینن، ایندفعه که دیدمت خیلی خوشگل شده بودی، نمیدونم تو هر دفعه خوشگلتر میشی یا من عاشق تر

میدونی فرق تو با اشکام چیه؟ اشک من بخاطر تو زود میاد ولی تو به خاطر اشک من دیر میایی

فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم، نه فقط دارم بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد!

تا حالا دیدی کسی به اس ام اس حسودی کنه؟ ولی من حسودی میکنم چون اس ام اس میتونه بیاد پیش تو ولی من نمیتونم

دیدی وقتی گل سرخ میخواد برای پروانه جا باز کنه قلبش ترک میخوره؟ یه وقتایی اونجوری دوستت دارم

آرزوهاتو یه جا یاداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه، خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری، آرزوی دیروزت بوده

با آرزوی بهترینها امیرحجت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد