اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه سری جدید

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس محبت - اس ام اس بوسه ی عاشقانه - اس ام اس ابراز علاقه و عشق - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عارفانه - اس ام اس ادبی و محترمانه ی عاشقانه - اس ام اس واسه ازدواج - اس ام اس مفهومی عاشقانه - اس ام اس جدید - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس خداحافظی عاشقانه - اس ام اس واسه رفتن - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس ناز کشیدن

اس ام اس های عاشقانه سری جدید

وقتی عصبانی هستی مواظب حرف زدنت باش، عصبانیت فروکش خواهد کرد ولی حرفهاییت برای همیشه باقی می مانند

 

من میبافم، او نیز میبافد، من برای او کلاه تا سرش را گرم کنم، او برای من دروغ تا دلم را گرم کند

 

تو که عشو تو ویرونی ندید / شب سر در گریبونی ندیدی / نمیدونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندید

 

دیشب که باران آمد، میخواستم سراغت را بگیرم اما خوب میدانستم باز هم که پیدایت کنم، باز زیر چتر دیگرانی

 

دیشب از دلتنگیت، بغض گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست / من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند از روزی که بر قلبم نشست

 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا، عطر دستهایت، دلتنگی ام را به یاد میسپارد

 

مچاله کن، بشکن، بند بزن، خط بزن حلاصه راحت باش!!! ارث پدرت نیست، دل تنهای من است

 

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم 

 

 

 

از همه ی عزیزانی که با نظرات زیباشون خوشحالم کردند تشکر میکنم و امیدوارم بتوانم همیشه رضایت شما دوستان گرامی را داشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد