اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

جدیدترین اس ام اس های امام زمان (عج) و روز جمعه

جدیدترین اس ام اس های امام زمان (عج) و روز جمعه

اس ام اس های مذهبی در مورد امام زمان(عج)

شنیدم که تو یک روز جمعه برمیگردی، کدام جمعه؟ نمیشد اشاره میکردی؟

 

گفتم که روی خوبت از ما چرا نهان است؟ / گفتا تو خود حجابی ور نه رخم عیان است / گفتم که از که پرسم جانا نشان رویت؟ / گفتا نشان چه پرسی آن کوی بی نشان است

 

مژده ی آمدنت قیمت جان میارزد / تاری از موی تو آقا به جهان میارزد

 

ای حریم کعبه محرم بر طواف کوی تو / من به گرد کعبه میگردم به یاد روی تو / گرچه بر محرم بود بوییدن گلها حرام / زنده ام من ای گل زهرا زفیض بوی تو

 

این آخرین ستاره بخت است در زمین / آقای سبزپوش بهاری بیا ببین / مرهم نمانده اس و مداوا نمی شود / احساسهای زخمی و دلهای آهنین

 

کدام گوشه ی دنیا نهفته روی چو ماهت / من ز که پرسم نشان یوسف چاهت / چقدر ناز غزل را کشیده ام که سراید / تمام سوز دلم را ز دوردست نگاهت

 

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چون شمع / شب نشین کوی سربازان و زندانم چو شمع

 

کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم / از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل، جمکرانی داشتیم ... تعجیل در فرج آقا صلوات

 

اینجا کسی برای تو جا وا نمیکند / این خاک احترام به دریا نمیکند / نامت برای دفع بلا روی طاقچه است / ورنه کسی نگاه به آقا نمیکند ... به امید بخشش آقا امام زمان و ظهورش

 

چشمی که داشت تازگی از شبنم نگاه / در انتظار با گذر لحظه شد عجین / پر شد تمام ظرف زمان بی حضور تو / پس کی ظهور میکنی ای منجی زمین

 

یکی از جمعه ها خواهد آدم / به درد عشق، درمان خواهد آمد / غبار از خانه های دل بگیرید / که بر این خانه مهمان خواهد آمد

 

قطعه ی گمشده ای از پر پرواز کم است / یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

 

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد / شاید دعای مادرت زهرا بگیرد / آقا بیا تا با ظهور چشم هایت / این چشم های ما کمی تقوا بگیرد

 

و در آخر این شعر زیبا تقدیم به همه ی منتظران

 

می آید از دور، مردی سواره    /    برمرکب عشق، چون ماهپاره

والشمس رویش، واللیل مویش    /    گلها همه مست، از رنگ و بویش

عمامه برسر، مثل پیمبر    /    در بازوانش نیروی حیدر

از پای تا سر در شورو شین است    /    برق نگاهش مثل حسین است

می آید از دور خوشبوتر از یاس    /    در چشم و ابر مانند عباس

القصه این مرد امید دلهاست    /    خوشبوتر از یاس فرزند زهراست

 

السلام علیک یا حجت بن الحسن المهدی (( عجل الله تعالی فرجه الشریف ))

 

اس ام اس در مورد امام زمان (عج)- اس ام اس مذهبی - اس ام اس جدید مذهبی - اس ام اس روز جمعه - اس ام اس آدینه - اس ام اس های مذهبی امروز - اس ام اس تعجیل در فرج - اس ام اس انتظار مهدی - اس ام اس امام مهدی - اس ام اس داغ امروز - اس ام اس دعا برای ظهور - اس ام اس خیلی قشنگ مخصوص امام زمان - اس ام اس امام زمان و روز جمعه - اس ام اس برای همه - بیاتواس ام اس - دنیای اس ام اس -اس ام اس معنی دار مذهبی - اس ام اس مفهومی مذهبی - اس ام اس پند آموز مذهبی - اس ام اس کمیاب - اس ام اس منتظرین ظهور - اس ام اس گل نرگس - بهترین اس ام اس های روز جمعه - مسیج و اس ام اس در مورد امام زمان - سری جدید و ناب اس ام اس های مذهبی - اس ام اس - اسه مس - اسامس - پیامک - مسیج

اس ام اس های دلشکسته و غمگین مخصوص دلشکسته ها

اس ام اس های دلشکسته و غمگین مخصوص دلشکسته ها

اس ام اس های دلشکسته و غمناک

زندگی غمکده ی پیش نبود / بهر ما جز غم و تشویش نبود / به کدام خاطره ش خوش باشم / که کدام خاطره اش نیش نبود

 

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن / به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن

 

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند، چه سخت است قصه ی عادت

 

روزگاری جاده ای بدم غرق تردد، جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد ، من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم، عاقبت خود ماندمو ویرانه و تنهایی خود

 

سنگ هایی که من از یاد تو بر دل میزدم، خانه ای میشد اگر خانه بنا میکردم

 

زندگی ام به سان پروانه ایست که دور شمعی خاموش پرهایش میسوزد، و من چه بیهوده به فکر نشسته ام حسرت پرواز را

 

پروانه به دور شمع چرخیدو بالو پرش سوخت، بیچاره از این عشق فقط سوختن آموخت

 

روزی با خودم فکر میکردم که اگر او را با غریبه ی ببینم شهر را به آتش میکشم اما الان حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست

 

دل من در سوگ یاران ماتم گرفته / گل من پژمرده در باغ فصل بهاران غم گرفته / اینجا غمگین شب در کمین یار من کو؟ یاری نمیبینم

 

آنسوی ناکامی ها خدایی هست که داشتنش برای همه ی جبران نداشتن هاست

 

ابر هم در بارشش قصد فداکاری نداشت / عقده در دل داشت روی خاک خالی کردو رفت

 

نخواستم با غم بسازی ، نخواستم هیچی نگی / نخواستم درد دلتو دیگه با هیچکی نگی / آخه عشق اجبار نیست تو زندون من نمون / حالا که فکر رفتنی، دیگه از موندن نخون

 

زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب، یک نفر در دل خاک، یک نفر همدم خوشبختی هاست، و تو بدان عشق فراموش کردنی نیست

 

بگو چی شد که قلبت خالی شد از حضورم / مگه باهات چیکار کردم که میشکنی غرورم / بگو چی بود گناهم چی بود اشتباهم / که اینگونه گذشتی از منو از نگاهم

 

اس ام اس جدید - اس ام اس خیانت - اس ام اس دل شکسته - اس ام اس دوری - اس ام اس عاشقانه و غمگین - اس ام اس غم انگیز - اس ام اس غمگین - اس ام اس نامردی - اس ام اس های غمگین جدید - جدیدترین اس ام اس های غمگین - جملات غمگین - پیامک انتقام - پیامک جدید - پیامک دل شکسته - پیامک دوری - پیامک غمگین

بهترین و جدیدترین پیامک های روز تولد _ تولدت مبارک

بهترین و جدیدترین پیامک های روز تولد _ تولدت مبارک 

http://bia2sms.org 

 اس ام اس و پیامک های نباب روز تولد _ تولدت مبارک

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزها شتابزده عاشقانه تر زیست . میلا تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم 

 

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید، انگار آمدن تو نزدیکست . لمس بودنت مبارک 

 

میلادتو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم و میدونم همشون حسودیشون میشه ، آخه تو تنها گل باغچه قلب منی 

 

نگاهت را قاب میگیرم در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد ـ امروز روز توست تولدت مبارک 

 

تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را ـ تولدت مبارک 

 

امیدوارم صد سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه و شمعای کیک ... سالگیت رو فوت کنی و هیچی از کیک به خودت نرسه 

 

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد عزیزم ـ امروز قشنگ ترین روز زندگیمه تولدت مبارک 

 

قشنگترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست، آهنگ خوش عمرم، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ، تولدت مبارک 

 

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستم مهربونیت رو توصیف کنند ، به اندازه ی تمام خوبی های دنیا دوستت دارم ـ تولدتت مبارک عزیزم 

 

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق می ورزیم ـ عزیزم گلم نازنینم تولدت مبارک 

 

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دل از تو دور نمیشه ـ عزیزترینم تولدت مبارک 

 

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگیم، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است ، پس با من بمان تا زنده بمانم ، دوستت دارم تولدت مبارک 

 

زیباترین تولدها، آنهاییست که در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم ، بهترین دلیل برای زندگیم تولدت مبارک 

 

تو پرستوی امیدی مگر از من تو چه دیدی / غربت من و که دیدی که از کنارم پر کشیدی ؟! ، با تمام بی وفاییت میگم تولدت مبارک ـ دوستت دارم 

 

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم ، واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم ـ روز آغاز زیستنت مبارک گلی 

اس ام اس روز تولد - اس ام اس تولد - اس ام اس جدید واسه تولد - اس ام اس روز به دنیا آمدن - اس ام اس جشن - اس ام اس خوشحالی - اس ام اس تولدت مبارک - اس ام اس واسه تبریک تولد - اس ام اس زیبا - اس ام اس جدید - اس ام اس امروز - اس ام اس - دنیای اس ام اس - بیاتواس ام اس 

مبنع اس ام اس های فوق العاده : www.bia2sms.org

شخصیت های کارتونی دوست داشتنی

شخصیت های کارتونی دوست داشتنی 

http://bia2sms.royablog.com 

هیچ فکر کردین اگه شخصیت های کارتونی و دوست داشتنی پیر بشن چه شکلی میشن؟ - با هم میبینم!

 


SmSiSmS.ir بزرگترین سایت اس ام اس ایرانیان


SmSiSmS.ir بزرگترین سایت اس ام اس ایرانیان

SmSiSmS.ir بزرگترین سایت اس ام اس ایرانیان


SmSiSmS.ir بزرگترین سایت اس ام اس ایرانیان

منبع این عکسهای خنده دار :http://bia2sms.royablog.com

 

عکس خنده دار - عکس جدید - عکس های روز - عکس های ناب - عکس دیدینی - عکس کارتونی -

پیامک های ناب عاشقانه و عارفانه مخصوص دل خسته ها

پیامک های ناب عاشقانه و عارفانه مخصوص دل خسته ها 

http://bia2sms.royablog.com 

متن های و عکسهای عاشقانه و عارفانه در www.bia2sms.royablog.com

به قلبم نشستی نگفتم چرا، دلم را شکستی نگفتم چرا، یکی خواب شبهای من را ربود چو دیدم تو هستی نگفتم چرا 

 

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ی داشته باشم حتی به مساحت یه قلب 

 

میدونی خرس چقدر عاشق عسله؟ ( خرستم عسلم ) 

 

زمان غارتگرغریبی است همه چیز را با خود میبرد الا، حس دوست داشتن را 

 

اگر دردی تو پاهات حس کردی، اگه احساس میکنی خیلی خسته ای، به خاطر اینه که روزی هزار بار توی خاطرم میای و میری 

 

از بودنت عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور نمیکنم 

 

مثل تقدیر پرستوی سراسیمه عشق، پشت دیوار دلم از همه محبوب تری 

 

نگاه کن! همیشه بین زمین تا ماه فاصله ایست که به نگاه کردنش می ارزد 

 

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم، برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم، ببین یه خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن، نگو رفتم خدانگهدار کمی دیگر معطل کن 

 

اگر آواز می خوانم، اگر اندوه از چشمان من پیداست، اگر راه گلویم را گرفته بغض پنهانی، اگر دریا نه یک رودم به سمت خود پریشانی، اگر باران ندارم ابر بی بارم، اگر دیوانه ام مستم فقط یک آرزو دارم بدانی : دوستت دارم 

 

جزیزه ی دلم را برای آمدنت چراغانی کردم، اما تو بهانه کردی که از دریا می ترسم 

 

امشب دو چشم پنجره بی خواب بوده، مهمان این خانه فقط مهتاب بوده، با من بمان تا این دو راهی ای سپیده، ماهی قرمز مرده، تنگ بی آب بوده 

 

هر شب برایت دعا میکنم، هرشب که یاد خاطره های مهربانت خلوتم را بارانی میکند، هرشب که حضو مهربانت همه  فضای قلبم را غرق در انتظاری بی پایان میکند، هرشب، هرگاه که نزدیکتر از همیشه با خدا دردودل میکنم برایت دعا میکنم مهربان من، دعا میکنم که هیچ گاه جز به شوق چشم های مهربانت غرق اشک نشود، دعا میکنم که هرگز دستهای پر مهرت تنها نماند، دعا میکنم که قلب عزیزت همیشه غرق در شادی باشد و دعا میکنم بهترین ها از آن تو باشد  

 

به حقیقت منو تو آگاهیم، هر دو گمشده ی یک راهیم من و تو عاشق بی تدبیریم، بی خبر از گذر تقدیریم 

 

سیاه سفید خاکستری بنفش، من هیچکدامم، من خسته ی از رنگ و سنگ و ننگ های زمانه راه عشق پیش گرفتم، من که چشم هایم را شستم از رنگ و ریا، چشم از دیدن بی رنگی عاجز و من از درک عشق، که اگر عاشق بودم این همه، من، کلامم را اشغال نمی کرد، من عاشقی بلد نیستم! 

 

اگر از پایان گرفتن غم هایت ناامید شده ای به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاه ترین شبی بودی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمیدید 

 

دوستای امروز مثل گل انارند، قشنگی دارند اما وفا ندارند 

 

نبض زندگی هنوز میزند، منو تو زنده ایم، بهار در راه است، ستاره چشمکی میزند، غنچه ها باز شده اند، مرغ عشق من میخواند، پس چرا ناامیدی؟ 

 

تا قاف ترین قله ی هستی، سیمرغ ترین همسفرم باش، من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم، تا پر بکشم سوی خدا بالو پرم باش 

 

کاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی، پس بتاب و دنیای مرا روشن کن 

 

دوست داشتم همیشه یک ابر بودم، چون ابر انقدر شهامت داره که وقتی دلش میگیره پیش عالمو عادم گریه میکنه! 

 

سکوتم را به باران هدیه کردم، تمام زندگی ام را گریه کردم، نبودی در فراق شانه هایت، به هر خاکی رسیدم تکیه کردم، عاشقانه ، عارفانه ، بی بهانه ، خالصانه ، با صداقت ، بی نهایت ، تا قیامت دوستت دارم 

 

اس ام اس عاشقانه - عاشقانه - اس ام اس - اس ام اس های رمانتیک - اس ام اس - رمانتیک - اس ام اس های عاشقانه ی جدید - عاشقانه ی جدید - اس ام اس های بی نهایت عاشقانه - بی نهایت عاشقانه - اس ام اس واسه عشقم - واسه عشقم - اس ام اس تنهایی - اس ام اس های ناب عاشقانه و عارفانه - عاشقانه و عارفانه

منبع : دنبال اس ام اس عاشقانه میگردی؟ www.bia2sms.royablog.com