اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

سری جدید اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس جدید عشقولانه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس عاشق شدن - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس محترمانه واسه عشقم - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس بی وفایی

کاش میشد یه روزی متوجه میشدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان نه شانهایت را بالا بیندازی و بگویی هر طور راحتی

 

عشق یک واژه ی زلال است تو باید باشی، قلب من زیر سوال است تو باید باشی، فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت، زندگی بی تو محال است تو باید باشی

 

ما پیام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم! نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟ من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام!!

 

و پاییز، ثانیه به ثانیه در گذر است، یادت نرود، اینجا کسی هست که به اندازه ی برگهای رقصان پاییز برایت آرزوی آرامش و خوشبختی دارد

 

با غم، امشب زیر لب هر دم صدایت میکنم، اشک میریزم دو چشمم را فدایت میکنم، در نگاه خسته ات دنبال حرفی تازه ام، هرچه میخواهی بگو، من هم دعایت میکنم

 

کابوس نبودی که رهایت کنم، از خاطره ی عشق جدایت کنم، آنقدر عزیزی که دلم میخواهد، هرچه دارم و ندارم به فدایت کنم

 

من آن شعله ی آتشم که از هر شمع برخیزم، تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم، درون قلب من فرمانروایی کن، که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم

 

یه بوس برات میفرستم اگه محکم خورد به لبت درد گرفت با ۱۱۰ تماس بگیر، اگه خون اومد با ۱۱۵ تماس بگیر و اگه خوشت اومد با همین شماره تماس بگیر!

 

وقتی تو نیستی، رنگ دریا را دوست ندارم، شب به پایان میرسد، شب را نیز دوست ندارم، از لابه لای مریم های خفته با فانوسی کم سو راهی به سویت می جویم و تو نیستی، نیستی تا ببینی که چقدر امشب آسمان زیباتر است اما این آسمان را نیز دوست ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد