اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

پیامهای ناب و جدید مخصوص اس ام اس های عاطفی

اس ام اس عاطفی - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عاشق شدن - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس واسه عشقم که پیام نمیده - اس ام اس عاشقانه ی حرف دل - اس ام اس ابراز عاطفه - اس ام اس مبحت - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس واسه کسی که عاشقشم  - اس ام اس قهرو آشتی

پیامهای ناب و جدید مخصوص اس ام اس های عاطفی

اس ام اس امروز

 

من چقدر دلتنگم و چقدر تشنه ی لبخند کسی که باران را میشناسد و دریا را میفهمد، و میداند سنگ، سنگ است و نباید پرتاب کرد

 

بر تمام قبرهای این شهر بوسه بزن، شاید به یاد بیاوری کجا مرا جا گذاشتی، من در تنهاترین قبر این شهر خفته ام صدای کلاغ ها را میشنوی؟ دارند برایم فاتحه میخوانند!

 

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت

 

در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

 

هر بار که تو را یاد میکنم، گم میشود تکه ای از من، در من! همین روزهاست که تمام شوم

 

من از شکسته عاشقانه باز میگردم، جایی که واژه های درونم جان باخته اند، جایی که بر مزار آرزوهایم اشک میریزم و اما تو از یک عشق تازه لبریزی!

 

آیینه های اتاق به شوق کشیدن تو قد کشیده اند، حق دارند! که تصویر من، بی تو هزار بار پیرتر از پیش به رخم میکشند

 

واژه ها را می رقصانی و سرودی تازه سر میدهی رنگ کهنه قبل را می زدایی و بر آرزوهایت رنگی تازه می زنی، زندگیت رنگین باد، ای که بر زندگیم رنگ خاکستر پاشیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد