اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های زیبای پاییزی

اس ام اس های زیبای پاییزی

اس ام اس فصلی - اس ام اس پاییزی - اس ام اس جدید - اس ام اس پاییزی عاشقانه - اس ام اس فصل سرما - اس ام اس زمستونی - اس ام اس دلگرفته - اس ام اس جدید جدید - اس ام اس های مهرماه - اس ام اس فصل پاییز

پاییز غریب و بی رحم، اون همه برگ مگه کم بود؟ / گل من رو چرا چیدی؟ گل من دنیای من بود

 

این هوا، هوای دلگیریست، فصل قلبم پاییزیست! آسمان قلبم ابریست، دلم گرفته این چه دردیست

 

پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون میده! کاش همه ی انسانها مثل پاییز باشند تا از همون روز اول رنگو روی اصلیشون رو نشون بدن

 

امیدوارم با آمدن پاییز هر برگی که میافته یه دونه از غمهای دلت کم بشه و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی

 

زندگی چیدن سیبی است که باید چیدو رفت زندگی تکرار پاییز است باید دیدو رفت

 

بیا ای همنشین سرد پاییز، به آواهای شب هایم درآمیز، بیا ای رنگ مهتاب بلورین، تو شعری تازه در من برانگیز

 

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل پاییز راه میروی برگهای درختان انتظار میکشند زودتر از دیگری پاهایت را بوسه بزنند

 

باز هم پاییز است، اندکی از مهر پیداست، حتی در این دوران بی مهری، باز هم پاییز زیباست

 

هرگز مغرور نشو!

برگها وقتی میریزند که فکر میکنند طلا شده اند.

 

پاورقی؛

از بعداظهرهای پاییزی متنفرم، نمیدونم چرا ولی وقتی پاییز میشه دلم میگیره، انگار میخوام داد بزنم ولی نمیتونم، انگار زندونیم، زندونی یه قفس هرچی سعی میکنم پرواز کنم نمیشه نمیشه؛  امیرحجت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد