اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید

اس ام اس عاشقانه و عارفانه جدید - اس ام اس داغ و به روز عاشقانه تقدیم به بینندگان محترم دنیای اس ام اس

به علت احساسی بودن زیاد، دسترسی به این اس ام اس امکان پذیر نمیباشد

 

گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد

 

میدونی بی نمک ترین  آدم روی زمین کیه؟ تویی، چون عسل که نمک نداره

 

همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن، بی انصافیه که دیوارو خراب کنی

 

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم، مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم

 

گریه کردن را دوست دارم چون تنها راه ابراز عشق ابر سیاه به گل سرخ است

 

دلم رفت و دگر جانی نمانده، به ابر دیده بارانی نمانده، ببین این حال و احوال خرابم، بجز درد و پریشانی نمانده

 

نه از خاکم نه از بادم، نه در بندم نه آزاد، نه آن لیلاترین مجنون، نه آن شیرینم نه فرهاد، فقط مثل تو غمگینم، فقط مثل تو دلتنگم

 

اگر آبی تر از آبم، اگر همزاد مهتابم، بدون تو چه بی رنگم، بدون تو چی بی تابم

 

شبی نیست که آهم به ثریا نرسد / از چشم ترم آب به دریا نرسد / میمیرم از این غصه که آیا روزی / دیدار به دیدار رسد یا نرسد

 

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک میزنه / حسرت داشتن تو، پیرشده، عینک میزنه / صورتم سرخ شده بود، اما حالا کبود شده / جدایی یه عمره داره به اون چک میزنه

 

نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده .......... میخوام آپدیتش کنم .......... لطفا گوشیتو بزار رو قلبت

 

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس رمانتیک و احساسی - اس ام اس عشقی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس حسی - اس ام اس احساسی - اس ام اس زیبای عاشقانه - اس ام اس جدید عاشقونه - اس ام اس دوست دارم - اس ام اس دلتنگی - اس ام اس دوری - اس ام اس محبت - اس ام اس جدایی - اس ام اس واسه رفتن - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس تازه و جدید - دنیای اس ام اس های ناب و جدید - اس ام اس عاطفی - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس واسه کسی که باهام قهر - اس ام اس قهر کردن - اس ام اس آشتی - اس ام اس مهر و محبت - اس ام اس محترمانه عاشقانه - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس با وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس خیانت - اس ام اس بی مهری - اس ام اس بی معرفتی - دنیای اس ام اس عاشقونه - اسمس عاشقانه - اسامس جدید عشقولانه - دنیای اس ام اس - بیا تو اس ام اس - اس ام اس جدید و داغ عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه ی جدید امروز

اس ام اس های عاشقانه ی جدید امروز

اس ام اس عاشقانه و عارفانه جدید و به روز تقدیم به تمام عاشقان 

هر چقدر تو منو دوست داری من یه دونه بیشتر دوست دارم، اینجوری حتی اگه دوستم نداشته باشی، من یه دونه بیشتر دوست دارم

 

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست، گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست، رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت، بگذار بسوزد دل من مسئله ی نیست

 

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند، ما را ز درون خویش غافل کردند، انگار کسی به فکر ماهی ها نیست، سهراب بیا که آب را گل کردند

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند، حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند

 

فاصله ی تابش خود را بر دیگران تنظیم کن خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند

 

بگذار خیال کنم دوستم داری و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم

 

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

 

میگن جای گنج در ویرانه هاست! چه گنجی ز تو بالاتر و چه جایی ز قلب من ویرانتر

 

چقدر سخته تو خیالت ساعت ها باهاش صحبت کنی ولی وقتی که دیدیش چیزی جز سلام نتونی بهش بگی

 

گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم، گل چه قابل مهربانم، چشم هایم را فرش راهت میکنم

 

از شرکت فرش مزاحمتون میشم، میشه دلمو زیر پاتون فرش کنم تا هیچ جا جز دل من پاتو نزاری؟

 

همه نازند تو عزیز، همه لوسن تو ملوس، همه شیرین تو شکر، همه قندن تو عسل

 

باغبون برای داشتن یه گل سرخ، نوکری هزار تا خارو میکنه! باغبونتم گلم

 

من و این داغ در تکرار مانده، من و این عشق بیدار مانده / مپرس از من چرا دلتنگ هستم، دلم بین درو دیوار مانده

 

باز باران تا همیشه نم نمک بر روی شیشه، مینویسه تا بدونی مهربونیت پاک نمیشه

 

انقدر دوست دارم که تو کتاب جا نمیشه، پی چاره ام با حرفای الفبا نمیشه، من که هیچ، ساعتمم دیوونته دروغ که نیست، تو از اون روزی که رفتی خوابیده، پا نمیشه

 

اس ام اس زیبای عاشقانه - اس ام اس عاشقانه عارفانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی -اس ام اس عشقی - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس دوری - اس ام اس عشقولانه - اسمس عاشقانه - اسه مس عشقولانه - اس ام اس محبت - اس ام اس جدایی - اس ام اس غمناک جدایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس دوری - اس ام اس رفتن - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه واسه عشقم - جدیدترین اس ام اس های عاشقانه - دنیای اس ام اس عاشقونه - اس ام اس رایگان عشقولانه

اس ام اس های عشقولانه و عاشقونه ی جدید امروز

اس ام اس های عشقولانه و عاشقونه ی جدید امروز

اس ام اس های عشقولانه و عاشقانه ی جدید تقدیم به همه ی بینندگان دنیای اس ام اس

کاش بودی تا دلم تنها نبود، تا اسیر غصه ی فردا نبود، کاش بودی تا برای قلب من، زندگی اینگونه بی معنا نبود، کاش بودی تا لبان سرد من، بی خبر از موج و از دریا نبود

 

آری دوستی دو نیمه دارد، نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من میتپد

 

دوری جستن از انسانهایی که دوستشان میداریم بی فایده است، زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم داشت

 

هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمیتوانی او را ببخشی، بدان اشکال از کوچکی قلب توست نه در بزرگی گناه او

 

یه روز یکی دنیای تو میشه، یه روز تو دنیای یکی دیگه میشی، یه روز دنیای تو مال یکی دیگه مشه، یه روزم بدون اینکه بفهمی دنیای یکی دیگه میشی

 

من به یادت حساب باز میکنم، شکل ماهت را در آن پس انداز میکنم

 

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده، حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی

 

صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی این دو دردناکتر اینست که ندانی باید صبر کنی یا فراموش

 

پروانه سوخت، شمع فرو مرد، شب گذشت، ای وای بر من که قصه دل ناتمام ماند

 

اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش، اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش

 

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عشقی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس دوری و دوستی - اس ام اس دوست شدن - اس ام اس عاشق شدن - اس ام اس ابراز محبت - اس ام اس غمناک - اس ام س غمگین - اس ام اس شعر عاشقانه - اس ام اس واسه کسی که ازم دوره - اس ام اس نامردی - اس ام اس بی وفایی و خیانت - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس بوسه - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس دلداری دادن - اس ام اس زیبا و جدید عاشقونه - دنیای اس ام اس های عاشقونه - اس ام اس رایگان عاشقی - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس ابراز احساسات

اس ام اس جدید واسه کسی که بی وفایی کرده

اس ام اس جدید واسه کسی که بی وفایی کرده

اس ام اس جدید واسه کسی که بی وفایی کرده - اس ام اس نامردی - اس ام اس بی معرفتی - اس ام اس بی وفایی و خیانت

مگر غیر از وفا از من چه سر زد / که دل را بی وفا خواندی و رفتی / مگر غیر از نگاهت به چشمانم که در زد / که ناز چشم خود از دل گرفتی

 

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی / تنگ غروب گم شد الماس آشنایی / خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم / یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم

 

چه زود ازم خسته شدی، چه زود از یاد بردی منو، چه زود یکی دیگه اومد جامو گرفت تو دل تو

 

بهم وفا نکردی و تیشه زدی به قلب من، منو به غم نشوندی و گذشتی از کنار من، به جرم عشق یه عمره که زندونیم، تو آتیش غم تو یه عمره دارم میسوزم

 

مستم از باده، که مستی هم بلاست / باده ی عاشق زهر باده جداست / بی وفا، مستی مگر از باده ی عشقت نبود / کین چنین دل را شکسی، کین شکستن هم خطاست

 

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو، یه دل داری اینم نشون

 

چه امید بندم در این زندگانی / که در ناامیدی سرآمد جوانی / سر آمد جوانی و ما را نیامد / پیام وفایی از این زندگانی

 

بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند، مهربانی گرچه آیینه خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند

 

به خیال کدامین آرزو، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا؟

 

آهای رغیب بی رحم عشق منو ربودی / آخه یار بی وفا به یاد من نبودی / حال داری باعشقت زندگیتو میسازی / غافل از اینکه اینجا قلبی شکستی

 

سلام ای بی وفا بی مرووت / سلام ای ساز گیتار محبت / سلام کردم نگی تو بی وفایی / وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت

 

هزار تا وعده دادی نیومدی ما رو کاشتی / این دل مهربونو چشم انتظار گذاشتی / برای بی وفایی هزار بهونه داری / هزارو یک شکایت از این زمونه داری

 

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی؟ / رفتی و تنها گذاشتی دل به ناباوردی بستی؟ / حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی / چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

 

اس ام اس بی وفایی - اس ام اس واسه کسی که بی فایی کرده -اس ام اس بی وفا - اس ام اس جدایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس خیانت - اس ام اس خدانگهدار - اس ام اس دوری - اس ام اس بی وفایی و خیانت - اس ام اس نامهربونی - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس غمگین جدای - اس ام اس عاشقانه ی بی وفایی - اس ام اس بوسه - اس ام اس محبت - اس ام اس رفتن - اس ام اس تموم کرد دوستی - اس ام اس واسه بی وفا - اس ام اس عاشقان بی وفا - اس ام اس عاشقانه و نامردی - اس ام اس عاشقونه و خیانت کردن - دنیای اس ام اس جدید - اس ام اس رایگان عاشقی - اس ام اس غمگین خداحافطی - اس ام اس ناراحت کننده - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس معشوقانه و عاشقانه بی وفایی - اس ام اس بی معرفتی غمگین

اس ام اس جدید عاشقونه

اس ام اس جدید عاشقونه

اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عارفانه تقدیم به همه ی دوستدارن وب دنیای اس ام اس

به من گفتی پر از آینده باشم / تو رفتی همچنان در خنده باشم / تو دریای منی، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم

 

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از هر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد

 

غمگین تر از پاییز، زمستونه که بهار ندیده، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم

 

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم / یاد من هم نکنی باز یادت هستم

 

از شکستن دو چیز بترس، قلبی که صادقانه دوستت دارم و دلی که صادقانه به یادته

 

باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسم تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه

 

عشق را نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

 

دگر حس شقایق را نداری، هوای قلب عاشق را نداری، از چشمان خونسرد تو پیداست که مثل سابق دوستم نداری

 

از معنی انتظار یک لحظه بایست / دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست / یک لحظه بایست و یک جمله بگو / تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

 

نبودی بی تو پنهان گریه کردم / تو را دیدم و خندان گریه کردم / برای اینکه اشکامو نبینی / نشستم زیر باران گریه کردم

 

گل عشق تو هستم شبنمم باش / دلم دنیای زخمه مرهمم باش / ز درد بی کسی قلبم شکسته / تو شهر بی کسی ها همدمم باش

 

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد چه فرقی میکند برگ سبز کدام درختی!

 

مهربان من آهنگ حضورت آنچنان لطیف و شاعرانه اس که من را مدهوش میکند، تو تنها چیزی هستی که برای من ارزش فکر کردن را داری! نمیدانم چقدر از شهر من دوری اما همه جا حست میکنم، میشنومت، و تو تکرار همیشگی عشقی و من فقط انعکاس بی ارزش نور تو هستم و دیگر هیچ

 

به چشمان مهربان تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم عاشقانه ها را

 

اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عاشقولانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس ناز عاشقانه - اس ام اس عارفانه عاشقانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس غمگین - اس ام اس غمناک - اس ام اس دوست شدن - اس ام اس دوری - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس تموم کردن دوستی - اس ام اس واسه کسی که دوسش دارم - اس ام اس رایگان عاشقانه - اس ام اس بوسه - اس ام اس محبت - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس زیبا و جدید واسه عشقم - اس ام اس ناب - دنیای اس ام اس عاشقانه