اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید جدایی و خیانت

اس ام اس جدایی - اس ام اس خیانت کردن - اس ام اس دلشکستن - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس نامردی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس بی معرفتی عاشقانه -اس ام اس جدایی عاشقانه - اس ام اس واسه دوری - اس ام اس دوری و دوستی عاشقانه - اس ام اس خداحافظی عاشقانه

اس ام اس های جدید جدایی و خیانت

 

نمی بخشمت، ولی فراموشت میکنم! همیشه به همین سادگی از آدمای بی ارزش میگذرم

 

دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو / همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت!

 

آنقدر مرا سرد کرد، از خودش.. از عشق.. که حالا به جای دلبستن یخ بسته ام، آهای!! روی احساسم پا نگذارید.. لیز میخورید

 

محبت به نامرد کردم بسی / محبت نشاید به هر ناکسی / تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست

 

اینکه هربار سرت با یکی گرم باشه دلیل بر ارزشت نیست! انقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه ی تو هستند

 

یکی را آرزو کردی و رفتی / برایش پرس و جو کردی و رفتی / تو هم تا آبرو از من گرفتی / مرا بی آبرو کردی و رفتی

 

حضورت در کنار من معجزه نبود، نبودنت هم فاجعه نیست، فردا روزی دیگری برای من خواهد بود بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت

 

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت

 

آنقدر بیش این و آن از خوبی های نداشته اش گفتم که...

وقتی سراغش را میگیرند، شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد