اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

عاشقانه ها ، عارفانه ها

عاشقانه ها ، عارفانه ها

http://bia2sms.royablog.com

عکسهای ناب عاشقانه و جدید - پیامک های جدید عاشقانه - اس ام اس های جدید عشقولانه و عاشقانه - دنیای اس ام اس -  بیا تو اس ام اس

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو، پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش، یه دست باز یه آغوش، بیا بگیر قلبم، یادم تو را فراموش، چوب چوب یه گردن، جای نری تو بی من! دق میکنم میمیرم، اگه دور بشی از من، دست دست دوتا پا، یاد تو مونده اینجا، یادت میاد که گفتی، بی تو نمیرم هیچ جا ـ من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق

 

اتل متل جدایی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون، عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون، یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار، اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی، آچینو واچین تموم شد عمر منم حروم شد!!

 

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من و تو در چیست؟ دوستی گفت : من دیگران را با سلامی آشنا میکنم و تو با نگاهی، من آنها را با دروغ جدا میکنم و تو با مرگ!

 

گفتمش یک بوسه خواهم ز لبت، گفتا مخواه من بدهکارت نیم کزمن طلبکاری کنی / گفتمش یار وفادار توام، گفتا بس است من وفا کی از تو خواهم تا وفاداری کنی / گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر، گفت می توان با اشک خونین چهره گلناری کنی

 

مگذار گذشت در دلت گم بشه ، مجذوب تسلیم سیب و گندم بشه، مگذار زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشه، مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است، شرح دل ما حیف است که پنهان باشد، این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است

 

قرار بی قرار شد قرارم، من احساس تو را در انتظارم، ببین از دوریت بی روزگارم، زمستانم که در سوگ بهارم، من آن ابرم که خشکم، نا ندارم، که در اندوه دوری ها ببارم، ستاره  آسمان روز می شمارم، عزیزم عاشقم مجنون و زارم، بیا نوری بده بر تاری شبهای تارم، که بی تو خاموشیست بر هرچه دارم، نمی دانم که در دوری به قلبت ماندگارم، ولی اما تو را تا حد جانم دوست دارم

 

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه میروی، برگ درختان انتظار پاییز را می کشند تا جای پاهایت را بوسه بزنند

 

اس ام اس جدید - اس ام اس ناب - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عشقی - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عاشق شدن - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس دوست شدن - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس دونی - سایت اس ام اس - اس ام اس رایگان - دنیای اس ام اس

منبع این اس ام اس های زیبا فقط وب سایت : http://bia2sms.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد