اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید عشقولانه

اس ام اس جدید - دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عشقولانه و عاشقانه - اس ام اس جدید رمانتیک - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس فوق العاده عاشقانه - اس ام اس جدید و تازه عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس همدردی - اس ام اس واسه دوستی - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس عشقو عاشقی - اس ام اس رفتن - اس ام اس عاشقانه ی خداحافظی خدانگهداری - اس ام اس دوستی - اس ام اس جدایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس خیانت

اس ام اس های جدید عشقولانه

اس ام اس های جدید فقط در دنیای اس ام اس bia2sms.org

گفتند " دوست " چند بخشه؟ گفت: کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته " یه دنیاست "

 

خدا کند تبسم لبی به آه نشکند / بلور بغض سینه ای به شامگاه نشکند / کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای / خدا کند که بال او، درمیان راه نشکند

 

تور در من آن تب گرمی که آبم میکند کم کم، نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم، منم آن کهنه دیوار به جا از قلعه های سنگ / که باد و آفتاد آخر خرابم میکند کم کم

 

حس بودنت در دورست ها به من شوق زندگی میبخشد، اما دوریت اینجا، همینجا آزارم میدهد، تو کجای زندگی من هستی که با تلنگری آرام و با چشمکی آشوبم میکنی؟

 

میروم شاید فراموشت کنم / با فراموشی هم آغوشت کنم / میروم از رفتنم دل شاد باش / از عذاب دیدنم آزاد باش

 

چندیست از یاران قدیمی خبری نیست / از آن همه خوبی و محبت اثری نیست / چشمم به در و گوش و دلم تنگ / در کوچه ی تنهایی من رهگذری نیست

 

یک گوشه نشستم پر از نگرانیم / هنوزم از زمانه سخت دلگیرم / تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصورم

 

نیلوفر تنها گلیه که برای زنده موندن باید دور یه گل بپیچه، اجازه هست نیلوفر زندگیت بشم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد