اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه عارفانه

اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عاشقی کردن - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عاشقانه ی ادبی - اس ام اس عاشقانه ی محترمانه - اس ام اس دوستی - اس ام اس عشقی جدید جدید - اس ام اس لاو - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس رفتن و خداحافظی عاشقانه

اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه عارفانه

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید و به روز برای دوستی و دوست شدن

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده، بوده روی دل /  بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل

 

تو مثل شمعدانی ها پر از راز و زیبایی / من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد / که تو یک شب بگویی دوستت دارم

 

چشم بر هم نهادم گردش دوران گذشت / بهر یک نفر سخت و بهر دیگری آسان گذشت / روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی / یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت

 

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست / بهترینم هرکجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند / یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز /  در هر دو جهان جدایم نکند

 

میدونی فرق تو با جاده چیه؟ جاده رو باید انقدر بری تا برسی به آخرش، ولی تو همینجوری آخرشی، آخرش

 

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم / بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری / ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری

 

در املاء دوستی برای محبت تشدید بزار، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد