اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عشقولانه ی جدید - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس محبت - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس قهرو آشتی - اس ام اس واسه دوستی - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس جدید عشقی - اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه اس ام اس عارفانه

 

آوای باد انگار، آوای خشکسالیست / دنیا به این بزرگی یک کوزه ی سفالیست / باید که عشق ورزید، باید مهربان بود / زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست

 

بهر وجود سایه ی وجود تو، سایه ی من وجود یافت / خیال من در طلب خیال تو، غیر خیال تو نیافت

 

نگاهی کرد و من را در به در کرد / یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد / شکستی خورد و آمد تا بماند / ولی من رفته بودم، او ضرر کرد

 

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست، ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است

 

یه زحمت برات داشتم، قربونت از حلوی آینده گذشتی، این دوست مارو هم ببوس

 

عشق به پروانه بیاموخت که اندر ره شمع / شیوه اش پر زدن و سوختن و ساختن است

 

تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمیدونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی

 

من وجودم به تو میدون و دلم مامن توست / آرزویم نظر روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم

 

چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کسی که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد