اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس عاشقونه - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس جدید زن و شوهرها - اس ام اس جدید دوستی - اس ام اس عاشقانه ی مفهومی - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس دوری - اس ام اس واسه کسی که خیانت کرده - اس ام اس رفتن - اس ام اس عارفانه و عاشقانه

اس ام اس و تکه کلام و شعرهای ناب و جدید عاشقانه عارفانه

 

نباید یه مو از سرت کم بشه! حق نداری اخم کنی، همیشه باید بخندی! اجازه ناراحت شدن نداری! باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی؟ حق مریض شدن هم نداری! باشه؟ چون من دوست دارم

 

دلم را ساده گیر آورده ای / تو نه مستاجر، اسیر آورده ای / تو تمام رهن قلبت پیش پیش است / نگو بازم که دیر آورده ای

 

ای بهار زندگیم، ای امید بودنم / غنچه ی لبهای تو، گرمی شکفتنم / قامت رعنای تو، قبله گاه دیدنم / آن نوای گرم تو، بهترین شنیدنم / کنج آغوش دلت، جاده ی رسیدنم؛ دوستت دارم

 

نبض زندگی هنوز میزند، من و تو زنده ایم، بهار در راه است، ستاره چشمک میزند، غنچه ها باز شده اند، مرغ عشق من میخواند، پس چرا ناامیدی؟

 

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام / روز و شب محو تماشای شقایق شده ام / دیگر از عقربه و ثانیه ها بیزارم / چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

 

اگه من دستاتو کم نوازش کردم، در عوض از عکست تو را خواهش کردم / اگه من چشمامو از تو می دزدیدم، تو قلبم عشقو به تو می بخشیدم!

 

پرنده لب تنگ ماهی نشسته بود..

و با تعجب به ماهی نگاه میکرد

با خود میگفت: سقف قفسش که شکسته پس چرا پرواز نمیکند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد