اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید

اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس احساسی و حسی عاشقونه - اس ام اس های جدید عاشقانه - اس ام اس شعر عاشقانه - اس ام اس دوبیتی عاشقانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عشقولانه ی جدید - اسمس عاشقونه ی امروز - اس ام اس عاشقانه ی جدید واسه امروز - اس ام اس های مفهومی عاشقانه

 

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی، نترس! تو برنده ای، چون خدا همیشه دو دستش پره!

 

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی / گفتی که اگر شود میآیم اما / مرد این دل آخرش به او سر نزدی

 

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام / نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام

 

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی / خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

 

امروز با غرورت باز هم مرا شکستی / باز ناز و قهر و کینه مهرم ز دل گسستی / دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت / باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

 

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را / به ویرانی کشاندی منزلم را / فکندی زیر پا احساس و شعورم را / نکردی رحم، حتی بر غرورم

 

شدهه بازیچه قلب صبورم / شکستی عاقبت بال و غرورم / به آسانی گذشتی از کنارم / مثال دفتری کردی مرورم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد