اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

کارت پستال های زیبای عاشقونه و عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی امروز - اس ام اس عارفانه ی جدید - اس ام اس های جدید دلبری کردن - bia2sms.royablog.com -اس ام اس جدید عاشقانه و عارفانه - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس عاشقانه ی لوس و رمانتیک- اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس عشقی واسه دوستم - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس زیبا و مفهومی عاشقانه - اس ام اس ناز کردن و ناز کشیدن - اس ام اس دوست داشتن - سایت اس ام اس عاشقانه - وبلاگ اس ام اس عاشقونه - بیا تو اس ام اس

 

هر چند که نیستی به یادت هستم / من چشم به ره در انتظارت هستم / من بی تو وجود خویش را نشناسم / چون آینه محتاج نگاهت هستم

 

چه خوشبختم من، که دستان من بوی تو میدهند هنوز...!!!

 

تمام ماجرای من برای تو سه واژه شد، من و.. شب و... هوای تو... !

 

شبیه موی بلندت که شانه میخواهد / دلم برای تپیدن بهانه میخواهد / تمام حرف من این است قسم به لبخندت / که خاک پای تو هم آشیانه میخواهد

 

گاه شبها تا سحر یکریز یادت میکنم / از سحر تا شام فردا نیز یادت میکنم / موجب شرم است من اینگونه یادت میکنم / وای بر من تا چه حد ناچیز یادت میکنم

 

میدونی چیه؟! دلم برات شده تنگ، نوشته بودم روی سنگ، عشقت نشه کمرنگ، برام بخون یه آهنگ، زود بیا بی درنگ، میمیرم برات تا روز مرگ

 

وقتی که سنگ روی سنگ بند نمیشه، وقتی که دلم برات تنگ نمیشه، حالا هی زنگ میزنی که چی بشه، همه چی تموم شده، هر چی میشه بزار بشه

 

ای کاش دلم گریه نمیکرد برات، چون شمع شکسته خم نمیگشت به پات، ای کاش همان لحظه که دل دید تو را، هستی خودش به تو نمیداد زکات

 

رفتی... بی آنکه مرا به خدا بسپاری، نمیدانم خدا را از یاد برده بودی یا مرا؟

 

منبع: اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید www.bia2sms.royablog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد