اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه دلشکسته و غمگین

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه دلشکسته و غمگین

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی دلشکسته و غمگین

اس ام اس های دلشکسته ی جدید - اس ام اس جدایی - اس ام اس خیانت - اس ام اس جدید بی وفایی - اس ام اس دوری - اس ام اس عاشقانه ی غمگین - اس ام اس قطع رابطه - اس ام اس رفتن و خداحافظی - اس ام اس منت کشی - اس ام اس قهر کردن - اس ام اس مخصوص کسی که بی وفایی کرده - اس ام اس نامردی - اس ام اس عشقولانه ی دل شکسته - اس ام اس دل شکسته ی جدید - اس ام اس قهر کردن - اس ام اس احساسی و حسی غمگین - اس ام اس غمناک - اس ام اس خیلی غمگین عاشقانه - اس ام اس و پیامک لاو جدید - مسیج های غمگین و دلشکسته

 

با سلام، شما برنده ی یک عدد بوسه از بانک لب ما شدید! بفرستیم یا میایید میبرید؟

 

سلام ای با وفای با مروت، سلام ای ساز و گیتار محبت، سلام کردم نگی تو بی وفایی، سلام کردم ببینم خوبی، در چه حالی؟

 

تو محکمه ی قلبم خودتو کردی قاضی / دیدی به حکم دادنت نکردم اعتراضی / اما سوالم اینه آخه چطور تونستی / با رفتنت عزیزم به مرگم بشی راضی

 

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم

 

پشت پا خوردم ز هر کس که گفت یار منه / چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه / هر که دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم / دیدم این دست محبت، حلقه ی دار منه

 

از آدما دلم شکست واسه همیشه / دلم میخواد دعا کنم اما نمیشه / دوسش داشتم دوسش، قد نفس هام / بدون اون نمیتونم من خیلی تنهام

 

اگه میدونستی چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمی شکستی، گرچه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی ست

 

نیا باران، زمین جای قشنگی نیست، من از اهل زمینم، خوب میدانم که گل در عقد پروانه است ولی زنبور را هم دوست میدارد!

 

مینویسم خاطرات با اشک و آه در شبی غمگین و تاریکو سیاه / مینویسم خاطرات از روی درد تا بدانی دوریت با من چه کرد!

 

نوشتم حرف دل را تا بخوانی، که چون دوری ز من دردم بدانی، در این دنیا ندارم غیر تو کس، بمیرم گر مرا از خود برانی

 

برای خریدن عشق هر کسی هر چه داشت داد، دیوانه هیچ نداشت و گریست گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید، اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

 

دلبسته به سکه های قلک بودیم، دنبال بهانه های کوچک بودیم، رویای بزرگ شدن خوب نبود، ای کاش تمام عمر کودک بودیم، " بیا ساده مثل چکاوک شویم بیا باز برگردیم و کودک شویم"

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد