اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه

sms_lovey_new

اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس دلتنگی عاشقانه ی قشنگ - قشنگترین اس ام اس های عاشقونه - اس ام اس دلبری کردن و ناز کردن عاشقونه - اس ام س احساسی و حسی جدید - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس عاشقانه ی خداحافظی - اس ام اس عاشقونه ی دوری - اس ام اس رفتن - اس ام اس عاشقانه واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس معشوقانه - پیامک عشقی جدید - اس ام اس عاشقانه ی مفهومی - اسمس عشقولانه - اسه مس اس ام اس رمانتیک جدید - سایت اس ام اس عاشقانه

 

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی

 

دلم نرم تر از جنس حریر، دلم از جنس بلور، گر تو را قصد شکستن باشد، سنگ بی انصافی ست یک تلنگر کافیست!

 

یاد تو چندیست که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هر چه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست

 

برای کشتن پروانه، او را له نکن! بالهایش را بچین، خاطرات پرواز او را خواهد کشت!!

 

غصه نخور عزیزم، دلت تنها نمیشه / هر جای که باشی، تو قلبمی همیشه

 

گفتم دوست دارم، نگو نظر لطفته،چون نظر لطفم نیست، نظر دلمه!

 

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست، لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست

 

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو.... اگه نیایی میترکه، خونش میافته پای تو!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد