اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

پیامک های زیبای عاشقانه و عارفانه ی جدید

پیامک های زیبای عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اسمس های جدید عاشقونه - اس ام اس عاشقانه زیبا - اس ام اس عاشقانه ی مفهومی - اس ام اس عاشقانه و معشوقانه - اس ام اس میمیرم برات و تنهایی - اس ام اس جدایی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس خداحافظی عاشقونه - اس ام اس بوسه - اس ام اس معشوقانه ی قشنگ - قشنگترین اس ام اس های عاشقانه - اس ام اس های معشوقانه و عشقولانه - اس ام اس های عشقی دوستی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس نامردی - اس ام اس دوستت دارم عاشقانه عارفانه رمانتیک مفهومی جدید

سلام، خوبی؟ واست یه زحمت داشتم........ از جلوی آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس!!!

 

خواهش میکنم: بی حوصلگی هایم را ببخش، بداخلاقی هایم را فراموش کن، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر، در عوض من هم تو را میبخشمکه مسبب همه ی اینهایی

 

کسی هست آغوشش را، شانه هایش را به من قرض دهد؟ تا یک دل سیر گریه کنم؟ بدون هیچ سوال و دلداری و نصیحتی؟

 

زیر سایه بون چشمات تو شبستون نگاهت، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون، میون نامهربونی تا بخویی برات میمیرم

 

بعضی از فرشتها بال دارند و بعضی هاشون ندارند مثل دوست، تقدیم به تو فرشته ی بی بالم که به وجودت می بالم

 

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد، تا همیشه بگویم همین  دیروز بود

 

به اندازه ی چای داغ شب های امتحان دوست دارمت!!!

اما... اضطراب نمیگذارد، نه گرمایت را حس کنم، نه آرامشت را

 

هر وقت کم میآورم میگویم اصلا مهم نیست، اما تو که میدانی نبودنت چقدر برایم مهم است!

 

به خوابهایم سرک نکش وقتی در لحظات بیداری ام حضور نداری!!!

 

در هجوم لحظه های پوچ جدایی، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

 

وقتی همه جا برفه و یخه، سر خوردن یه بهونه است تا دستهایی را که دوستش داری محکمتر بگیری ( من این پیامک رو خیلی دوست دارم )

 

خیلی ها میگن دوری و دوستی، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی!

 

دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت: او یقینا پی معشوق خودش می آید! ؛ پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود: مطمئنا که پیشمان شده بر میگردد!،..... عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد