اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های تسلیت ماه محرم

اس ام اس های تسلیت ماه محرم

http://bia2sms.royablog.com

 

اس ام اس های تسلیت ماه محرم

باز دلم غم گرفت دوباره ماتم گرفت، ماه محرم آمد تمام عالم گرفت

 

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود، دلها همه آماده ی پرواز شود، با بوی محرم الحرام تو حسین، ایام عزا و غصه آغاز شود

 

سلام من به محرم، محرم گل زهرا، به لطمه های ملائک، ماتم گل زهرا

 

باز محرم رسید، ماه عزای حسین / سینه ی ما میشود، کرب و بلای حسین / کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه / تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

 

آبروی حسین به کهکشان میارزد / یک موی حسین بر دو جهان میارزد / گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست / گفتا که حسین بیش از آن میارزد

 

پرسیدم: از حلال ما، چرا قامتت خم است؟ آهی کشیدو گفت: که ماه محرم است، گفتم: که چیست محرم، با ناله گفت: ماه عزای اشرف اولاد آدم است

 

عطری که از حوالی پرچم وزیده است، ما را به سمت مجلس آقا کشیده است، از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا، صد کوچه باز کنید محرم رسیده است

 

از عطر گل یاس بگو ای دل من / از آیه ی احساس بگو ای دل من / وقتی که به آب میرسی با لب خشک / یا حضرت عباس بگو ای دل من

 

اس ام اس تسلیت ماه محرم - اس ام اس جدید ماه محرم - اس ام اس ناب ماه محرم - مطالب جدید ماه محرم - ماه محرم الحرام - اس ام اس جدید ماه محرم الحرام - اس ام اس آغاز محرم - اس ام اس برای محرم - اس ام اس مخصوص ماه محرم - اس ام اس تسلیت شهادت امام حسین - اس ام اس برای محرم - اس ام اس مخصوص تاسوعا - اس ام اس مخصوص عاشورا - اس ام اس اشعار شهادت امام حسین - بهترین اس ام اس های محرم - دوبیتی های زیبا برای محرم - دو بیتی شهادت امام حسین - دو بیتی عاشورا - زیارت عاشورا - مسیح تسلیت محرم - پیامک تسلیت ماه محرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد