اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید عاشقونه و رمانتیک سری جدید

اس ام اس های جدید عاشقونه و رمانتیک سری جدید

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس جدید رمانتیک - اس ام اس واسه دوست شدن

 

دیروز با یک دسته گل اومده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون همون نگاهی که سالها آرزوشو داشتم و از من دریغ میکرد، گریه کردو گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود

 

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشناشی اما وقتی بهار شد یه جوری ازش جداشی، خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تورو ببینه

 

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت / تو همان ساه سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت، صدف آینه کاشت

 

آه میکشم تو را با تمام انتظار / پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار / میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز / آفتاب من بتاب، مهربان من بتاب

 

هر شب ز غم تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / پس گریه نمودم، ز فدای غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم

 

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو، دردم بدانی / به غیر از تو کسی را من ندارم، تو را تا بی نهایت دوست دارم

 

کاش وقتی آسمان بارانی است، چشم را با اشک باران تر کنیم / کاش وقتی که تنها میشویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

 

دود اگر بالا نشیند، کسر شان شعله نیست/ جای چشم، ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

 

اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس های عاشقونه ی ناب - اس ام اس عشقولانه ی جدید - اس ام اس معشوقانه جدید - قشنگترین اس ام اس های جدید - اس ام اس ناب و جدید عشقی - اس ام اس بی وفایی عاشقانه - اس ام اس با وفایی عاشقونه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عاشقانه و عارفانه ی جدید - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس دلربای کردن - اس ام اس عاشقانه واسه دوستی - اس ام اس عارفانه عاشقانه ناب - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس عشقی - سایت اس ام اس های عاشقانه - اس ام اس جدید معشوقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد