اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقانه ی غمگین و دلشکسته مخصوص عاشقا

اس ام اس های عاشقانه ی غمگین و دلشکسته مخصوص عاشقا

اس ام اس های درخواستی عاشقانه ی غمگین و دلشکسته تقدیم به دوستان عزیز

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی / مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی / رفته ام من سالها از خاطر این و آن / یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی

 

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی / ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگیردم

 

ای شمع، آهسته بسوز که غم زیاد است؛ ای شمع، آهسته بسوز که شب دراز است

 

دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

 

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت / ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت / ای کاش یکی می آمد و غم ها را / از قلب اهالی زمین برمیداشت

 

خوشحالم که بردم، چون کسی را از دست دادم که دوستم نداشت، خوشحالم که باختی، چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت

 

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین / قلب را ساختی از عشقش سرشارترین / آن که میگفت منم بهر تو غمخوارترین / چه دل آزارترین شد، چه ل آزارترین؟

 

غم دریا دلان را با که گویم / کجا غمخوار دریا دل جویم / دلم دریای خون شد در غم دوست / چگونه دل از این دریا بشوییم

 

میروم تا در غبار غم فراموشت کنم، سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را ای امید آتشین با گریه خاموش کنم

 

دیشب در جاده ی سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم

 

عسق بعنی تا ابد با من بمان

عشق یعنی هم نفس با من بخوان

عشق یعنی با منی، دستم بگیر

بی توقع، در ره جانم بمیر

 

اس ام اس دلشکسته - اس ام اس غمناک - اس ام اس تنهایی - اس ام اس دوری - جدیدترین اس ام اس های دلشکسته - اس ام اس های عاشقانه ی غمگین - اس ام اس رفتن عشق و جدایی - بهترین اس ام اس های عاشقونه ی غمناک - اس ام اس عاشقانه ی قهر کردن - اس ام اس لاو دوست داشتن - اس ام اس مخصوص عاشقای خسته - اس ام اس مخصوص معشوقا - اس ام اس های جدید غمناک و غمگین - اس ام اس عشقولانه ی دلتنگی - اس ام اس رفتن عاشقونه - اس ام اس خداحافظی واسه همیشه - اس ام اس میمیرم برات - اس ام اس غمناک واس عشقم - اس ام اس جدایی عاشقانه - اس ام اس تنهایی عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد