اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقونه ی جدید و ناب

اس ام اس های عاشقونه ی جدید و ناب

اس ام اس عاشقانه، عشقولانه، عاشقونه و رمانتیک جدید

این یک اس ام اس نیست، یک پیامک هم نیست، پیامک تبریک یا تشکر هم نیست، میدونی چیه؟ بهونست! یه بهونه که بگم دوستت دارم عشق من

 

تو را در قلب شعرم میگذارم، به نام عشق آن را می نگارم، تمام حرف من در شعر این بود، تو را تا بی نهایت میدارم دوست

 

کاش بودم تک درختی در میان قلب تو، تا وجودم میوه میداد از محبت های تو

 

میان بندگانت هر چی دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود، به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود

 

به امید چتر فردایت خیس بارانم، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم سرنوشت من

 

اگه یه رنگ باشی باهات هستم، نمک پرورده ی دستات هستم، اگه پا روی حرمت ها نذاری، همیشه خاک پات هستم

 

تو به نقش قهوه اعتقاد داری، به پیش بینی، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت

 

بی تو تموم لحظه ها اسیر غم و غصه، یه روز میام به دیدنت هر چی ببینمت بازم کمه، نمیرسه به گوش تو صدای فریاد دلم، یه روز میفهمی دردمو که زیر خاک و گلم

 

ای که با یاد تو در آتش شب میسوزم، یاد من کن که به یادت همه شب میسوزم

 

اشک های دیگران را مبدل به نگاههای پر از شادی نمودن بهترین خوشبختی هاست

 

یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره بود چشمک زنون، خندیدو گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون، ستاره ی قشنگی بود، آرومو نازو مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید، عشق منو ستاره جون، ابر اومد ستارمو دزدیدو برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون ذل میزنم به آسمون، دلم میخواد داد بزنم این بود قول و قرارمون؟

 

اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس دلبری - اس ام اس ناز عاشقونه - اس ام اس عاشقانه و عارفانه - ااس ام اس عاشقونه جدید - قشنگترین اس ام اس های عاشقانه - اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس رایگان عاشقانه - اس ام اس مجانی عاشقونه - اس ام اس رایگان عشقی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس حسی - اس ام اس احساسی - اس ام اس رمانتیک و حسی - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس بوسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد