اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

اس ام اس جدید عاشقانه و عارفانه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقی - اس ام اس دونی - سایت اس ام اس

چشم های پرنده را که از او بگیرند، پروازش بینهایت میشود، چشمهایم در دست توست، بینهایتم باش

 

من از یاد عزیزانم دمی غافل نمیمانم، نمیدانم عزیزانم زمن یادی میکنند یا نه!

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم، با اشک تمام کوچه را تر کردم، وقتی که شکست بغض تنهایی من، وابستگی ام را به تو باور کردم

 

از هزاران یک نفر اهل دل است، مابفی تندیسی از آب و گل است

 

اگر چشمان من دریاست، بدان تویی تنها فانوس دریاییم، اگر حرفی زنم ز گل بدان تویی تنها تویی معنا و مفهومش

 

زغمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمین باش که مهرت نرود از دل / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

 

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور

 

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی / که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی

 

نازنین یاد تو واسم یادگاره / مهرت تو قلبم موندگاره / اونی که منو ازت جدا کرد / معلوم کار دست روزگاره

 

هیچ وقت نخواهم که یادت از خاطرم محو شود، زیرا یادت هم مثل عسل شیرین است

 

راستی، ثانیه ها نامردند / گفته بودند که برمیگردند / برنگشتندو پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها میگردند

 

عشق یا جان گیرد یا افسرده کند / گل باشی روزی تو را پژمرده کند / چه خوش باد گر به عشقت برسی / بدان گر نرسی خاطرت آزرده گردد

 

تو پشیمون شدی من دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن من دیگه برنمیگردم

 

کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت میکردم

 

اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس دوست دارم عاشقانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عاشق - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس دوست دارم - بهترین اس ام اس های عاشقانه - سایت اس ام اس جدید عاشقانه - سایت اس ام اس - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس تنهایی - اس ام اس تموم کردن دوستی - اس ام اس واسه کسی که تنهات گذاشته - اس ام اس واسه معشوقم - اس ام اس واسه کسی که نامردی کرده - اس ام اس نامردی - اس ام اس دوری - اس ام اس محبت - اس ام اس بوسه - اس ام اس رفتن - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه - اس ام اس واسه کسی که دوسش دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد