اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس میلاد امام زمان (عج) - اس ام اس نیمه ی شعبان

اس ام اس میلاد امام زمان (عج) - اس ام اس نیمه ی شعبان

 

اس ام اس و پیامک نیمه ی شعبان - اس ام اس و پیامک ولادت امام مهدی - اس ام اس و پیامک ولادت امام زمان (عج) - اس ام اس و پیامک های اعیاد شعبانیه

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی / چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی

 

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام، دوباره صبح، ظهر، نه غروب شد نیامدی

 

وعده دیدار نزدیک است یاران مژده باد روز وصلش میرسد، ایام هجران میرود

 

دامن پر از ستاره کنم شب ز اشک چشم، چون بنگرم به ماه و کنم یاد روی تو

 

محض یار مهربان آن مونس و آرام جان ناله از دل سر دهم و زهجر او اشکم روان

 

کوری اگر ز عیسی چشمش بشد سلامت، بر جمله درد عالم مهدی بود شفایی

 

ای منتظر، غمگین مباش قدری تحمل بیشتر / گردی به پا شد از افق گویا سواری میرسد

 

فنون سبز نمازم به التماس در آمد چه میشود که مرا خیری از دعای تو باشد

 

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد

 

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات / تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

 

آقا بیا به خاطر باران ظهور کن، ما را از این هوای سراسیمه دور کن

 

سوگند به هر چهارده آیه نور، سوگند به زخم های سرشار غرور، آخر شب سرد ما سحر میگردد، مهدی به میان شیعه برمیگردد

 

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد

 

در انتظار دیدنت همه ی دلها بیقرارند، ای تک ستاره بهشت،حسرت به دلمان نزار

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست، پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه، خانه توست

 

اگر از منتظرانت بودم، چون دیده نرگس نگرانت بودم / با این همه رو سیاهی و سنگدلی، ای کاش از همسفرانت بودم

 

سوالی ساده دارم از حضورت / من آیا زنده ام وقت ظهورت؟

اگر که آمدی من رفته بودم / اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم / بیایم در رکاب تو بمیرم

 

اس ام اس نیمه ی شعبان  - اس ام اس شعبانیه - اس ام اس اعیاد شعبانیه - اس ام اس امام زمان (عج) - اس ام اس ناب و جدید امام زمان (عج) - اس ام اس جدید امام زمان (عج) - اس ام اس تولد امام زمان (عج) - اس ام اس میلاد (عج) - اس ام اس پانزدهم شعبان - اس ام اش جشن امام زمان (عج) - اس ام اس شادی و تولد - اس ام اس ناب و جدید - اس ام اس حضرت مهدی - اس ام اس تولد حضرت مهدی - اس ام اس میلاد حضرت مهدی - اس ام اس صاحب الزمان - اس ام اس تبریک تولد امام زمان - اس ام اس تبریک تولد حضرت مهدی - اس ام اس ویژه ی نیمه شعبان - شعر برای تبریک ولادت امام زمان -  پیامک ولات امام زمان - پیامک نیمه ی شعبان - پیامک امام زمان - پیامک جدید - اس ام اس جدید - دنیای اس ام اس - اس ام اس دونی - اس ام اس هایی در مورد امام زمان - اسمس جدید - اسه مس جدید - اسامس  جدید-  مسیج جدید - پیامک جدید - اس ام اس جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد