اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های عاشقونه ی جدید مخصوص عاشقا

اس ام اس های عاشقونه ی جدید مخصوص عاشقا

http://bia2sms.royablog.com

اس ام اس عاشقانه - عکس های عاشقانه - اس ام اس جدید - اس ام اس عشقولانه - دنیای اس ام اس - اس ام اس - سایت اس ام اس

شعله ی محبت را مبادا خاموش کنی دوریت عادت بشه مارو فراموش کنی

 

بزرگترین آرزویم این است که کوچکترین آرزویت باشم ( دوستت دارم )

 

قلب سرزمین عجیبی است، زیرا هم دادگاه عشق است و هم آرامگاه آن!

 

من غم خانه عشق تو را به رضوان ندهم، یک موی تو را به صد گلستان ندهم، تو معدن عشق و آرزویم هستی، من رفاقت تو را به گنج دنیا ندهم

 

تبسم شیرین عشق، گوشه ای از نگاه خداست، تنها به نگاه او می سپارمت

 

پیش هرتیغی سپر باید گرفت پیش تیغ دوست سرباید گرفت، جانب خود را مبین گر عاشقی جانب دوست در نظر باید گرفت

 

دلی نازکتر از اندیشه داری هوای معتدل چون بیشه داری همه گلهای عالم گر بخشکد تو در باغ خیالم ریشه داری

 

به اندازه ی ستاره های آسمون دوستت دارم، از طرف ماه

 

سلام، حالم خیلی بده، قلبم دیگه کار نمیکنه، رفتم دکتر میگه دورا بیشتر داری!!! یا ICU یا I SEE YOU

 

سر دفتر عالم معنای عشق است / سر بیت قصیده جوانی عشق است / ای آنکه خبرنداری از عالم عشق / این نکته بدان که زندگانی عشق است

 

اگه روزی دلت لبریز غم بود / گذارت بر مزار کهنه ام بود / بگو ای بی نصیب خفته در خاک / یه روزی عاشق و دیوانه ام بود

 

محبت را از درخت آموز که سایه اش را از سر هیزم شکن هم برنمیدارد

 

اگه روزی کنم تو را فراموش بدان شمع وجودم گشته خاموش

 

دارم از تو می نویسم که نگی دوست ندارم، از تو که با یه نگاهت زیرورو شد روزگارم، دارم از تو مینویسم

 

یکی دوست ارم چون یدونه ای، دوتا دوست دارم چون دومیت وجود نداره، صدتا دوست دارم چون تا صد سال دیگه ام که بگردم، مثل تو پیدا نمیکنم

 

سلام ای نازنین خوابتو دیدم / تو گفتی نه رفیق دیگه بریدم / خیال کردی بری بی تو میمیرم / تو رفتی یکی دیگه میگیرم

 

دنیا دو روز است : یک روز با تو، یک روز بر علیه تو، روزی که باتوست مغرور نشو، روی که بر علیه توست مایوس نشو

 

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس های ناب امروز - اس ام اس های عاشقانه ی ناب - اس ام اس عاشقانه عارفانه - اس ام اس دوست دارم - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس محبت - اس ام اس دوستی - اس ام اس واسه دوستم - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس ناب و به روز - اس ام اس لاو - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اسی - سایت اس ام اس - اس ام اس رایگان - اس ام اس جدید و رایگان - اس ام اس مفتی

منبع : دنیای اس ام اس عاشقانه www.bia2sms.royablog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد