اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس فلسفی - اس ام اس سرکاری - اس ام اس

دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - اس ام اس نصفه شبی - اس ام اس دوستی - اس ام اس غمناک

اس ام اس های ناب عاشقانه عارفانه تقدیم به همه ی عاشقا

اس ام اس های ناب عاشقانه عارفانه تقدیم به همه ی عاشقا

http://bia2sms.royablog.com

اس ام اس جدید عاشقانه - عکس های جدید عاشقانه - دنیای اس ام اس - bia2sms.org

 

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با تو باشد / تمام لحظات خوب یک عمر / بجز دلواپسی ها با تو باشد .

 

ای یادت فکر من، عشقت در قلب من، کلامت در ذهن من و عطرو بوی تو در میان خاطرات من .

 

به نرمی زدشمن توان کرد دوست / چو با دوست سختی کنی دشمن است

 

به اندازه مهربانی حضور یکی که تنهاست دوستت دارم

 

به هم که میرسیم ۳ نفر میشیم، من، تو و شادی ، وقتی از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم، من و تنهایی ، تو و خاطرات

 

همیشه به کسی فکر نکن که بتونی با اون زندگی کنی، به کسی فکر کن که نتونی بدون اون زندگی کنی

 

نون و پنیرو چائی، قصه ی آشنائی، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی

 

عارفی را گفتند عشق چیست؟ گفت: زیباترین دیوانگیست

 

مثل بارون باصفایی، مثل برف سفیدو ماه ی ، چه بخوایی چه نخوایی، تو عزیز دل مایی

 

کسی که باورت داره، همیشه یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره

 

ساحل قلبتو بسپار دست خدا، خدا خودش قشنگترین قایقشو برات میفرسته

 

دلت آیینه ایثار عشق است، نگاهت معنی بیدار عشق، تو در آبادی دل خانه داری تو را دیدن همان دیدار عشق است

 

به حساب قلبت هزار بوسه واریز کردم، هر وقت یادم کردی برداشت کن

 

روز محشر عاشقان را قیامت کارنیست، کار عشق جز تماشای وصال یار نیست

 

تصویر چشمان تو را در رویاها کشیدم، باغ گلی از جسن مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفسهایت دویدم

 

ای غم، تو که هستی از کجا می آیی؟ / هر دم به هوای دل ما می آیی / باز آی و قدم به روی چشمم گذار / چون اشک به چشمانم آشنا می آیی

 

اس ام اس زیبا - اس ام اس جدید - اس ام اس هنری - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام اس جدید و ناب - اس ام اس دونی - اس ام اس رایگان - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عشقی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس واسه یاور - اس ام اس مفتی - سایت اس ام اس - وبلاگ اس ام اس - اس اس - اسه مس - اسامس - مسیج - پیامک - اسمس های عاشقانه عارفانه - اس ام اس ازدواج - اس ام اس غمناک - اس ام اس جدایی - اس ام اس گریه دار - اس ام اس های واقعا عاشقانه - سایت اس ام اس به روز - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس غمناک عاشقانه - اس ام اس جدایی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس دوری

منبع : دنیای اس ام اس های عاشقانه عارفانه www.bia2sms.royablog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد